مریم یوسفی پور، نامزد بخش اصلی جشنواره رادیویی پژواک عنوان کرد:

من فرزند رادیو هستم | ورود مستندسازان تازه نفس به جشنواره پژواک

مریم یوسفی پور نامزد بخش اصلی جشنواره پژواک تاکید کرد این جشنواره قدم بسیار بزرگی برای رشد و تقویت مستندسازان برداشته و منجر به ورود تازه نفس ها شده است.
کد خبر: ۱۴۵۶۵۷۲

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره مستند رادیویی پژواک، مریم یوسفی پور، نویسنده و تهیه کننده با اثر مستند «دیوار» در بخش اصلی جشنواره با موضوع مقاومت از رادیو اقتصاد نامزد دریافت جایزه در سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک شده است.

او با بیان اینکه جشنواره می تواند به تقویت مستندسازی کمک کند، گفت: با توجه به موج رقابت، انگیزه برنامه سازان و دغدغه شبکه ها برای حضور در این رقابت، این جشنواره قدم بسیار بزرگی برای رشد و تقویت مستندسازی برداشته است، چرا که دیدم حتی دوستانی که تاکنون یک مستند هم نساخته اند، سعی کردند با حضور در کارگاه ها و مطالعه مفید دانش خود را در این زمینه بالا ببرند و اثرشان قابلیت حضور پیدا کنند. همچنین این جشنواره منجر به ورود مستندسازان تازه نفس با نگاه هایی متفاوت و جدید شده است.

وی با بیان ویژگی ها و مولفه های برگزیده شدن آثار در جشنواره عنوان کرد: برای برگزیده شدن نیازمند مولفه هایی است؛ اول آنکه انتخاب سوژه مناسب، بسیار مهم و حل شدن ۵۰ درصد کار است. در ادامه نگاه مستندساز نسبت به سوژه، نحوه پرداخت و در نهایت انتقال یک پیام اثرگذار است. بنابراین نگاه مستندساز باید هنرمندانه و منحصر به فرد باشد. از نظر من چنین اثری، مستند قابل توجهی است.

یوسفی پور تاکید کرد: این جشنواره در شرایط عادلانه و داوری های تخصصی و حرفه ای انجام می شود و می تواند حس اشتیاق، رقابت سالم و افزایش کیفیت در تولیدات رسانه ای را در بین برنامه سازان چند برابر کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه فرزند رادیو است، بیان کرد: رادیو برای تک تک ما انرژی، سرمایه، وقت و تجربه صرف کرده تا از نقطه شروع کارمان به جایی برسیم که الان هستیم و آثار قابل قبول بسازیم . تک تک ما سرمایه های این رادیوی شریف هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها